Kampania Adwords
Google AdWords to specjalny system, którego celem jest wyświetlanie różnych reklam w wyszukiwarce Google. Korzystanie z AdWords przynosi wiele korzyści, między innymi zwiększenie ruchu potencjalnych Klientów na stronie, co bezpośrednio podnosi zyski ze sprzedaży i wzrost zainteresowania daną ofertą. AdWords to również świetne narzędzie do kreowania marki.
Aby kampania AdWords przyniosła korzystne efekty musi zostać odpowiednio zaplanowana. Przede wszystkim strategia musi zostać wybrana w oparciu o branżę danej firmy, budżet oraz możliwości i oczekiwania klientów, a także ich cele marketingowe.
Pierwszym krokiem jaki podejmujemy jest więc dokładne zbadanie Państwa działalności, a także oczekiwań odbiorców. Po przeanalizowaniu rynku i wszystkich aspektów danej branży przechodzimy do planowania strategii i struktury całej kampanii, dobierając frazy kluczowe i działania, które będą zgodne ze strategią marketingową marki/strony. W Easysem dbamy o jakość, nad wszystkimi etapami pracy czuwają wykwalifikowani eksperci i specjaliści, którzy są na bieżąco ze zmianami i trendami wyszukiwarki Google.
Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Google, co jedynie potwierdza nasze kompetencje i rzetelność.
Najwieksze korzysci płynace z kampanii Google AdWords:
Kampania reklamowa może być skierowana do konkretnej grupy użytkowników. Pozwala to na zwiększenie w krótkim czasie ruchu na stronie, a to wpływa na wzrost sprzedaży i efektywność działania danej firmy.
Opłaty rozliczane są w systemie CPC. Dzięki temu płaci się jedynie, gdy użytkownik kliknie w reklamę i wejdzie na stronę www. Nie płaci się, więc nic za wyświetlanie reklamy tylko za wejście na daną stronę.
W oparciu o indywidualne wymagania oraz oczekiwania i możliwości finansowe Google AdWords daje pełną kontrolę nad działaniem reklam w wybranych kanałach i budżetem.
Działania w zakresie kampanii pozwalają poszerzyć grono zainteresowanych klientów, a co za tym idzie, prowadzą do znacznego wzrostu sprzedaży. Możliwe to jest między innymi dzięki wdrażaniu różnych kanałów reklamowych jednocześnie. Wzrost sprzedaży można bardzo łatwo zmierzyć poprzez przeanalizowanie transakcji e-commerce oraz konwersji.
Reklamowanie danej firmy czy usług i produktów nie tylko w Polsce, ale i każdym dowolnym kraju jest możliwe dzięki stosowaniu specjalnych narzędzi systemu AdWords. Nie ma, więc żadnych granic i barier – reklamowanie polskiej strony za granicą jest bardzo łatwe, gdyż wystarczy jedynie zastosować odpowiedni przekaz internetowy i przekierowanie na daną lokalizację.
Możliwe jest targetowanie reklam na konkretne dane demograficzne, lokalizacje oraz urządzenia. Pozwala to zwiększyć grono zainteresowanych danymi usługami lub produktami klientów, a to z kolei wpływa na zyski firmy.
Jakie sa rodzaje kampanii Google AdWords?
Reklamy w formie tekstu, które wyświetlane są wyszukiwarce jako odpowiedzi na określone zapytania wprowadzane przez użytkowników sieci.
Reklama, która wyświetlana jest w formie zdjęć, a także zawiera nazwę produktu i jego cenę. Jest to korzystne rozwiązanie dla branży e-commerce (sklepy internetowe).
Reklama w sieci, która wyświetlana jest na stronach www, które należą do sieci reklamowej Google. Może mieć formę tekstu lub grafiki.
Reklama, która wyświetla się każdemu użytkownikowi, który wcześniej odwiedził daną stronę internetową.
Nowoczesne rozwiązanie, które pozwala dotrzeć do wszystkich użytkowników przeglądających pocztę Gmail.
Reklama, która wyświetlana jest na stronie portalu YouTube. Może mieć formę grafiki, tekstu lub video.